Strony

niedziela, 14 lipca 2013

19.06.2012 layout

Hey :)
How is your Sunday going? Mine pretty good. I was tidying my drawer and found some papers and other goodies I had bought and forgot about them. I made another page layout and will put it in my album, but I realized that I don't have all of the pictures printed. Need to do it, soon. :) 


Hej! 
Jak tam spędzacie niedzielę? Ja sprzątałam dziś w szufladzie z scrapbookowymi rzeczami i znalazłam różności o których dawno już zapomniałam. Też tak macie?
Zrobiłam nową stronę do mojego albumu i zorientowałam się, że większość zdjęć nie jest wydrukowana, dlatego muszę się tym zająć jak najszybciej.







19 komentarzy:

  1. Wpadłam z rewizytą :) bardzo fajnie prezentuje się ten album , a i tagi pooglądałam... super!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiedź ciekawa, a jeszcze bardziej intryguje - co dalej? Cudne połączenie, chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna chmurzasta plama nad zdjęciem - całość ma świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Albumowa strona bardzo ciekawe, świetne zestawienie całości:)
    Też czasem tak mam że przy porządkach scrapowych znajduję coś o czym dawno zapomniałam i od razu zastanawiam się jak mogę to wykorzystać:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczna! z genialnym zdjęciem! bardzo mi się podoba! chciałam jeszcze zauważyć, że masz cudowne tło bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh dziękuję! naszukałam się, żeby było idealne :D haha

      Usuń
  6. Love blues and greys so I find this page very attractive! Fab design too!

    OdpowiedzUsuń